Már nem a hipermarketekben költik a legtöbb pénzt a magyarok
Sokkal több pénzt költünk el a diszkontláncok üzleteiben, mint a hipermarketekben. Az Aldi, Lidl, Penny hatalmas előnyre tett szert a magyar háztartások napi bevásárlásánál. Ennek főleg a piacok és a kisboltok isszák meg a levét.
Már nem a Tescoban, Auchanban és az Intersparban költik el a magyarok a legtöbb pénzt. Persze nem kell megsajnálni az említett boltokat, csupán arról van szó, hogy a diszkontláncok bevételei növekedtek az utóbbi egy évben. Az Aldi, Lidl és Penny népszerűsége inkább a kisboltok és a piaci árusok forgalmára volt negatív hatással.
A diszkontláncok azért is bonyolítanak nagyobb forgalmat, mert kedvezőbb az árfekvésük és jobban követik a vásárlói igényeket. Például egyre több mentes- és bioárút forgalmaznak, emellett széles a zöldség- és gyümölcspalettájuk is-írja a G7
Ma Magyarországon már körülbelül 400 üzlet működik, amely valamelyik diszkontlánc tagja.
Forrás: budapestkornyeke.hu